Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΟΤΑΝ Η ΣΚΕΨΗ ΚΟΛΛΑΕΙ...


Έχουν περάσει 2 ημέρες από τον αγώνα της ομάδας μας με τον παοκ, και η σκέψη μου γυρίζει συνέχεια εκεί. Ωστόσο δεν υπάρχει μέσα μου, κανένα αίσθημα αδικίας ή αγανάκτησης από την σχεδόν στημένη διαιτησία του κομίνη, αισθάνομαι μόνο ικανοποίηση για την εμφάνιση και το θέαμα που μου προσφέρανε οι παίχτες μας. Νιώθω πραγματικά υπερήφανος που είμαι οπαδός αυτή της ομάδας, γιατί ότι έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα το καταφέραμε στηριζόμενοι στις δικές μας μόνο δυνάμεις και σε κανέναν άλλον. Νιώθω επίσης υπερήφανος γιατί όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα μιλάει για τον ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ο οποίος με πενιχρά οικονομικά μέσα έφτιαξε μια ομάδα άκρως ανταγωνιστική, προσφέροντας ταυτόχρονα και ωραίο ποδοσφαιρικό θέαμα. Τέλος είμαι υπερήφανος και για έναν ακόμα λόγο, γιατί σαν ομάδα και σαν οπαδοί διδάσκουμε ήθος, και γι αυτό ρωτήστε του οπαδούς του παόκ. Είμαι σίγουρος ότι η φετινή χρονιά μας επιφυλάσσει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις, υπομονή λοιπόν συνοδοιπόροι, γιατί τα καλύτερα έρχονται.

Υ.Γ. Στον αγώνα πήγα με 3 φίλους ο ένας απ' αυτούς συνοδοιπόρος, οι άλλοι δύο όχι, φίλαθλοι άλλων ομάδων, στο τέλος του αγώνα όμως η ομάδα μας βρήκε ακόμη 2 υποστηριχτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου